2006-08-27

Idziemy dalej

Menadżer sceny jest praktycznie ukończony. Muszę przyznać, że kod ISceneNode'a jest prawie całkowicie zjechany z Irrlichta, z obsługą sceny jest w pewien sposób podobnie. Akualnie najprostszy przykład użytku Flatness'a jest dość mocno podobny do przykładu z Irrlicht'a.

IBasis *basis = createBasis(800, 600, 32, 0); basis->setWindowCaption("Flatness 0.0.0"); ISceneManager *scenemgr=basis->getSceneManager(); ISceneNode *node = scenemgr->addMeshSceneNode(scenemgr->getMesh("#256x256")); if(node)     node->setMaterialTexture(basis->getTexture("texture.tga")); while(basis->run()) {     basis->beginScene();     scenemgr->drawAll();     basis->endScene(); } basis->drop();

Co teraz? Trzeba wprowadzić jakąś kamerę, culling i podstawową obsługę inputa. Potem jakieś drobne bajery w renderze... Resztę się zobaczy.

3 komentarz(y):

[23:44] <Blogger Doomsday!>

Ja tam nie przepadam za Irrlichtem, jakos mi nie przypadl do gustu... Pozdrawiam przyjaciela Jeza. ;) (aod)

 
[18:15] <Blogger Piotr Wach>

Dodalem cie do linkow w moim blogu ;]

 
[18:17] <Blogger Piotr Wach>

i wylacz to zatwierdzanie komentarzy bo denerwujaca jest taka cenzura ;)

 

Prześlij komentarz

« Główna