Idziemy dalej
Menadżer sceny jest praktycznie ukończony. Muszę przyznać, że kod ISceneNode'a jest prawie całkowicie zjechany z Irrlichta, z obsługą sceny jest w pewien sposób podobnie. Akualnie najprostszy przykład użytku Flatness'a jest dość mocno podobny do przykładu z Irrlicht'a.
IBasis *basis = createBasis(800, 600, 32, 0);
basis->setWindowCaption("Flatness 0.0.0");
ISceneManager *scenemgr=basis->getSceneManager();
ISceneNode *node = scenemgr->addMeshSceneNode(scenemgr->getMesh("#256x256"));
if(node)
node->setMaterialTexture(basis->getTexture("texture.tga"));
while(basis->run())
{
basis->beginScene();
scenemgr->drawAll();
basis->endScene();
}
basis->drop();
Co teraz? Trzeba wprowadzić jakąś kamerę, culling i podstawową obsługę inputa. Potem jakieś drobne bajery w renderze... Resztę się zobaczy.
2 komentarz(y):
Dodalem cie do linkow w moim blogu ;]
i wylacz to zatwierdzanie komentarzy bo denerwujaca jest taka cenzura ;)
Prześlij komentarz
« Główna