2006-12-05

Za dużo Irrlichta

Stwierdzam, że te założenie zgodności z API Irrlichta właśnie się na mnie zemściło. Porządki są za bardzo pogmatwane i nie wiem czy przez nie bardziej nie namieszam... Powstaje więc pytanie - co dalej? Odpowiedź jest jedna - piszę od nowa. Może niecałkowicie od nowa, bo mam trochę dobrego kodu, który jest wynikiem dotychczasowej działalności. Wiele się nauczyłem o strukturze rendera i to nie pójdzie na marne. Założenia, jak zwykle, były trochę zbyt ambitne i w konsekwencji zamiast robić grę zajmowałem się zwiększaniem elastyczności engine'u. Najbliższe zadania to: przemyślenie i zaprojektowanie dobrego frameworka (olew na Irrlichta :P) z uwzględnieniem wymyślonego gameplay'u gry :)

2 komentarz(y):

[11:36] <Anonymous Anonimowy>

A co to będzie za gra?

 
[13:18] <Blogger Queight>

Ostateczny kształt jest jeszcze w fazie wymyślania. Myślę o 2d topdown shooterze z pewnymi elementami RPG. Wiele informacji zapisałem na kartkach już ponad pół roku temu. Rzecz będzie miała miejsce w kompleksie naukowym, a bohater będzie szpiegiem przemysłowym lub złodziejem. Chyba, że wszystko uproszczę do shootera z jakąś fabułą ;)

 

Prześlij komentarz

« Główna