Za dużo Irrlichta
Stwierdzam, że te założenie zgodności z API Irrlichta właśnie się na mnie zemściło. Porządki są za bardzo pogmatwane i nie wiem czy przez nie bardziej nie namieszam... Powstaje więc pytanie - co dalej? Odpowiedź jest jedna - piszę od nowa. Może niecałkowicie od nowa, bo mam trochę dobrego kodu, który jest wynikiem dotychczasowej działalności. Wiele się nauczyłem o strukturze rendera i to nie pójdzie na marne. Założenia, jak zwykle, były trochę zbyt ambitne i w konsekwencji zamiast robić grę zajmowałem się zwiększaniem elastyczności engine'u. Najbliższe zadania to: przemyślenie i zaprojektowanie dobrego frameworka (olew na Irrlichta :P) z uwzględnieniem wymyślonego gameplay'u gry :)
2 komentarz(y):
A co to będzie za gra?
Ostateczny kształt jest jeszcze w fazie wymyślania. Myślę o 2d topdown shooterze z pewnymi elementami RPG. Wiele informacji zapisałem na kartkach już ponad pół roku temu. Rzecz będzie miała miejsce w kompleksie naukowym, a bohater będzie szpiegiem przemysłowym lub złodziejem. Chyba, że wszystko uproszczę do shootera z jakąś fabułą ;)
Prześlij komentarz
« Główna