2007-01-20

Motywacja

Ostatnio prawie w ogóle nie siedzę nad kodem. Muszę skodzić wreszcie te czcionki, dobrego loggera i dodać parę rzeczy do obsługi tekstur (m .in. ładowanie jpeg i poprawki na możliwości karty oraz poprawne rozmiary tekstur). Jak to często u mnie bywa brakuje mi niestety motywacji :P

Wymyśliłem za to ogólny obrys fabuły, który gęsto zapisałem na kartce A5. Szczegóły rozpiszę później. Powiem tylko, że jest to coś trochę podobnego do miksu Half-Life'a z Maxem Payne'em.

Mam pewne wątpliwości techniczne. Jestem swego rodzaju maniakiem realizmu, więc to co chcę zrobić ma być bliskie temu co jest w rzeczywistości. Koncepcja jaką mam na ten projekt zakłada strzelankę 2d od góry, bez tej częściowej perspektywy jaką można było zobaczyć chociażby w pierwszym GTA. Upraszcza to sprawę ale nie przyczynia się do realizmu. Jestem chyba zbyt ambitny i jednak moje zamiłowanie do realnego świata nie sprzyja realnym szansom na ukończenie gry.

Sam nie wiem co mam robić :P Muszę kolejny raz to wszystko przemyśleć. Może po prostu powinienem ambitny projekt przesunąć na dalszy plan, jeśli tak to takim razie co robić?