2007-01-28

Porządki i zmiany

W komentarzu pod poprzednią notką andnoonesthere przypomniał mi o istnieniu tak wspaniałego formatu jakim jest DDS. Przeanalizowałem sytuację i stwierdziłem, że za ładowanie tekstur z plików DDS wezmę się, ale później. Nie chcę rozdrabniać się na mniej istotne, z perspektywy ukończenia projektu, szczegóły, więc wrzucam to gdzieś do tyłu mojej listy TODO.

Zacząłem tworzyć statystyki rendera i okazało się ostatecznie, że stosowany przeze mnie SDL_GetTicks() jest nie wystarczająco dokładny. Rozwiązanie tego problemu jest już na horyzoncie.

W najbliższej przyszłości chciałbym wziąć się za edytor mapek i culling.

Zacząłem rozpisywać sobie listę postępów i się nadziwić nie mogę, że tyle już zrobiłem (a jeszcze więcej pozostało do zrobienia). Jak znajdę czas to gdzieś tu ją wrzucę.

Drugi raz dostałem propozycję wymiany linków, z której chyba jeszcze nie skorzystam :>

2 komentarz(y):

[17:04] <Blogger Unknown>

Idziesz jak burza Q8 :) Tak trzymać!

 
[12:24] <Anonymous Anonimowy>

Ja też dostałem tą samą propozycję, nie ma się tutaj z czego cieszyć, takie głupoty trzeba olewać i nie robić ze swojej strony śmietnika. Chyba, że komuś zależy na ilości, a nie jakości odwiedzających stronę :)

 

Prześlij komentarz

« Główna