2007-02-03

Wiele pracy

Ostatnimi czasy mam do zrobienia pewną stronę internetową, więc mam trochę mniej czasu na prawdziwe kodowanie. Strona wychodzi już całkiem nieźle a to za sprawą naprawdę wspaniałego CMS'a jakim jest Drupal. Parę rzeczy najprawdopodobniej będę zmuszony zrobić we własnym zakresie. Ostatecznie będę adminem strony, co również zabierze troszkę (ale o wiele mniej) czasu

Dzisiaj postanowiłem porobić też coś dookoła projektu. Edytor map. Mam tu praktycznie 3 możliwości:

  1. Napisać od zera
  2. Zrobić wtyczkę do np. Blendera
  3. Przerobić jakiś istniejący opensource'owy edytor
Jeżeli załatwię sprawę tworzenia map, to bardzo szybko będę mógł je wyświetlić. Dzięki temu wizualnie sprawy pójdą ostro do przodu i będzie naprawdę co pokazać. Wydaje mi się, że najlepszym wyborem będzie 1 i po części 2.

Chciałbym mieć już coś więcej na IGK, które jest już za....