2007-03-29

Fizyka > Shadery :)

Może jestem niestały i w ogóle, ale aktualnie casuale mają u mnie trochę wyższy priorytet niż mój "dożywotni" projekt. Więc co? Szukałem dla mojego taty jakiejś fajnej gierki w katalogu games-puzzle z portage i znalazłem coś bardzo bardzo interesującego. To w sumie nie jest gra, jest to coś jakby fizyczna zabawka w 2d, tylko z deka niedokończona. Chciałem kiedyś trochę coś takiego potworzyć w celu wykorzystania części kodu do gierki, ale postanowiłem robić coś innego. Muszę więc przyznać, że bardziej mnie to kręci niż, jakże mimo wszystko wspaniałe, shadery.

Teraz zastanawiam się jakiego casuala zrobić, no i stwierdziłem, że najciekawsze casuale (choć nie zawsze najpopularniejsze) to te, które eksploatują temat fizyki :) Myślę o zrobieniu gierki, którą kiedyś planowałem. Jest to dość prosta arcade'ówka, w której łatwo dodać, zgodnie z ideą casuali, różne bonusy i combosy. Mam tylko jeden problem - gierka może być niezbyt casualowa (czytaj wojna i wybuchy ;) ), może bardziej nadaje się tutaj zwykłe miano "shareware". No i bądź tu mądry ;)