2007-03-11

Restrukturyzacja (jakaś)

Tydzień powoli mija a ja dopiero teraz skapnąłem się, że już w czwartek dostałem zgodę na hostowanie w SourceForge. Mogli mi chociaż maila wysłać :P Oto strona mojego projektu na SourceForge. Po napisaniu tej notki zacznę szukać SVN'a, bo teraz mam dostępny tylko CVS.

Zrestrukturyzowałem trochę ideę menadżerów zasobów i jeszcze chyba coś w tej kwestii będę musiał zrobić. Zmierzam powoli w stronę zwiększenia wirtualizacji interfejsu. Muszę przy tym wszystkim pamiętać, że nie warto się za dużo rozdrabniać, bo nie sprzyja to ukończeniu projektu. Za bardzo chcę uczynić mój kod doskonałym, choć wiem, że takim nie będzie, oraz elastycznym, choć wiem, że najprawdopodobniej, jeśli ukończę (a nawet jeśli nie) ten projekt to i tak nie wykorzystam większej części kodu, a już na pewno interfejsu.

Co do wczytywania mapek, to musi ono poczekać, aż restrukturyzacja kodu dobiegnie końca. Ostatecznie przychylam się jednak do binarnego formatu zapisu, zamiast XNL'a :)

1 komentarz(y):

[10:22] <Blogger Unknown>

Restrukturyzacja - Mam z tym bardzo zle wspomnienia. 4 razy dopadły mnie te okropności. Powodzenia! :)

 

Prześlij komentarz

« Główna