2007-03-26

Po konferencji

Konferencja pierwszorzędna, IMHO najlepsza ze wszystkich do tej pory. Widać ogólne podniesienie poziomu, zaczynając na wykładach, a na compotowych pracach kończąc. Compo miało niezbyt rewelacyjny temat - wesołe miasteczko w klimatach casuali (bez przemocy ;( ). Moja drużyna w składzie Koshmaar, Wachu, artpoz i ja zajęła 3 miejsce (na 9 drużyn), warto dodać, że drużyna, która zajęła drugie miejsce miała 34 punkty, a nasza 32 - w sumie to te 2 punkty to ja im dałem ;) Za jakiś czas wrzucę ją gdzieś, wraz ze screenami.

Liczba laptopów znacząco się zwiększyła i można powiedzieć, że wieczorkiem tworzyło się istne LAN-party :) Może jak uda mi się popracować (oby chociaż naokoło branży) w tym roku to na następną konferencję przyjadę z moim pecetem przerobionym na mniejszą wersję lub z laptopem, muszę przyznać, że przydałby się.