Welcome to the next level
Tak! Mam już shadery :) Muszę teraz sobie parę ich napisać ;)
No więc, nie chciało mi się pisać od nowa frameworka specjalnie pod casuale, bo to w sumie zaczynanie od zera. Pomyślałem sobie, że obecny projekt (dokładniej jego część frameworkową/engine'ową) wyodrębnię do jakiegoś liba i zmienię jego licencję na GNU LGPL, by móc z czystym sercem robić casuale na bazie takiego liba.
Co do shaderów, to w sumie to łatwiej z nimi coś zrobić niż na fixed pipeline. Teraz obuduję oświetlenie odpowiednio i będzie git. Jak dorobię później obsługę wielu jednostek teksturujących to zrobię dot3 ;)
Jak widać mam bardzo marne FPS'y. Postaram się przejść bardziej na flexible pipeline, bo póki co nie używam vertex shaderów, a przydałoby się. Muszę bardziej przyjrzeć się temu co już napisałem i znaleźć to wąskie gardło...
1 komentarz(y):
Shadery w grze 2D? IMO dziwny pomysł, ale może się sprawdzić :) Czekam aż pokażesz jakieś demko z tym :D
Prześlij komentarz
« Główna