2007-05-04

Czasami człowiek musi, inaczej się udusi...

Jak można zauważyć po prawej stronie jestem zmuszony powstrzymywać się od kodzenia. Nagromadziło mi się już w głowie wiele pomysłów co do rozwoju mojego projektu (cały czas mówię mój projekt to, mój projekt tamto, a przecież ma nazwę - Solve).

Po tym jak dorobię (jeśli dorobię) i zmodernizuję komputer zamierzam kupić sobie Wiilota :) Parę dobrych tygodni temu wyczaiłem pewną interesującą biblioteczkę na SourceForge'u i postanowiłem, że kiedyś się tym pobawię.

Znalazłem również interesującą bibliotekę do VFS - PhysicsFS (to już nie na SF.net ;) ). Zapewnia działanie VFSa takie jak w Quake'ach (jeśli ktoś nie wie o co chodzi to polecam zajrzenie na stronę tej biblioteki), przy czym jest multiplatformowa. Taki VFS jest IMHO bardzo wygodny przy rozprowadzaniu wszelkiego rodzaju paczek, a przy czym zapewnia swobodę chociażby modderom.

// EDIT: Właśnie zauważyłem, że jest to jubileuszowy 50-ty (tak wiem, to wcale nie jest równa liczba :) ) wpis na tym moim devBlogu. Oh, yeah! ^^