2007-05-25

Powrót

Jestem praktycznie rzecz biorąc po maturach, więc mogę powrócić na łono kodu. Sporządziłem listę TODO no i cóż, jest długa :)

Co w najbliższej przyszłości? (to nie jest pełne TODO)

  • Drobna reorganizacja bebechów
  • Napisanie prostego systemu GUI
  • Kamery i zalążki wokół levelowe
  • Fizyka ciała sztywnego
  • Integracja z PhysicsFS
  • Zalążki filtrów (np. glow)

Niestety mam też pewien problem z komputerem... Niemiłosiernie się grzeje, a zwłaszcza teraz jak są upały. Na przykład w tym momencie mam 66.5°C CPU (w stresie 75°C, przy rekordowych upałach komp wysiada) i 57°C system. Muszę coś z tym zrobić, mam parę pomysłów. Niestety ten do którego się przymierzam jest trochę czasochłonny.

1 komentarz(y):

[21:58] <Anonymous Anonimowy>

Ciekawe to PhysicsFS. Ja zawsze miałem ochotę pisać własnego VFS'a, ale chyba tym razem najpierw z ciekawości przyglądnę się temu.

Powodzenia w realizacji TODO-listy!
Pozdrawiam.

 

Prześlij komentarz

« Główna