2007-06-03

Własna fizyka?

Cały czas grzebie wokół tej fizyki (mam tu też na myśli detekcję kolizji) i jeszcze wszystkiego nie ogarnąłem (przypominam, że piszę na podstawie tutoriala PollyColly). Wszystko musi pasować do bebechów i w sumie z tym jest troszkę problemów. Przez co zastanawiam się nad zastosowaniem ODE, bądź innego darmowego i crossplatformowego silnika fizycznego. Nie chcę się za dużo nad tą fizyką rozwodzić, ma po prostu świetnie działać ;D W końcu bardzo ważny jest dla mnie sam gameplay i wymyślne AI.

Sama fabuła coraz bardziej krystalizuje mi się na kartkach i w głowie. Dziś wymyśliłem jak nazywać się będzie bohater gry ;) - Thomas Spradlin. Dodatkowo wymyśliłem podstawy kolejnego etapu gry, z grubsza (jak póki co cała fabuła), przy okazji mam nowe pomysły co do AI. Będę musiał wreszcie dać jakiś większy opis gry niż ten co znalazł się dziś na stronie projektu.

Pracy jeszcze nie mam, ale w przeciągu tygodnia powinno to się już zmienić. Po tych czterech miesiącach zupgradeuję sobie wreszcie trochę ten komputer (RAM!!!), kupie Wiilota (patrz poprzednie wpisy) i może laptopa...

PS Regedit: menu tam jest, bo w założeniu strona ma się trochę bardziej zapełnić treścią ale jednocześnie nie za dużo ;)