2007-02-19

Pliki i pliczki

Dzisiaj wreszcie poprawiłem mierzenie czasu (szybki jestem, nie ma co :P).

Zastanawiam się nad takim ogólnym, prostym i malutkim formacikiem opisu, na styl plików Obj (no i przez to pośrednio MOQ). Posłużyłby on do plików konfiguracyjnych i map. Jest to powiązane z pewną koniecznością częściowej reorganizacji wczytywania danych oraz porządkiem w ustawieniach. Równocześnie zajmę się wczytywaniem plików MOQ.

Jestem dość rozczarowany ilością FPS'ów i nie mam pojęcia co może powodować tak niską wydajność. Jedno jest pewne - muszę zrobić więcej testów

Przez doświadczenia w Pythonie owładnęła mną chęć użycia go w dalszym etapie jako języka skryptowego dla gry. Udaje mi się na razie hamować te zbyt daleko idące zapędy.

Po moim dzisiejszym śnie (:>) i poprzednich przemyśleniach poważnie rozważam założenie projektu na SourceForge, głównie ze względu na Subversion :)