2007-06-25

Detekcja chyba działa ;)

Dawno tu nie pisałem, ale miałem pewne powody ;) Pierwszy to taki, że trochę pracowałem (w magazynie :P - kiepsko płacili to odszedłem), a drugi, że nie miałem o czym pisać, bo nie kodowałem ;(

Dziś zabrałem się wreszcie za tą fizykę. Przerobiłem detekcje i teoretycznie powinna działać, ale jeszcze nie testowałem :P Jutro zabiorę się za reakcje na kolizje, więc być może do końca tygodnia będę miał podstawowe (działające ;D) rigid body. Później potrzebna chyba będzie jakaś optymalizacja (zacznę od pozbycia się testu - każdy z każdym), jakiś edytor tych siatek kolizji oraz algorytm, o którym wspominałem w poprzednim poście. Ostatecznie jeszcze proste jointy by się przydały ^^

Pewnie uda mi się coś fajnego zrobić na Całowakacyjne Compo - Warsztat Summer of Code 2007 :D Solve'a raczej nie ukończę, myślę o czymś zupełnie innym niż choćby nawet część tego mojego dożywotniego projektu.