Publish-it-compo?
Wpadłem na pomysł na specjalną edycję compo (takiego chociaż jednoosobowego ;) ). Zasada jest prosta. Mamy zadany czas, np. 1 miesiąc. W ciągu tego miesiąca mamy zrobić grę, absolutnie dowolną, ale po tym miesiącu mamy zgłosić się do dowolnego wydawcy i gra ma zostać wydana (tu też można by limitować czas na wydanie). Gra może być totalnie mierna, ale musi dostać się na rynek. W takim compo każdy uczestnik, któremu udałoby się wydać grę w sumie by wygrywał. Można dodać jeszcze takie małe bonusy typu: wygrywa ten kto wcześniej wyda swoją grę, albo nawet głosowanie na najlepszą z wydanych gier. Możliwości jest sporo, ale idea przewodnia jest jedna - zrób i wydaj.
Byłaby to bardzo ciekawa edycja. Pomyślałem sobie, żeby może niedługo samemu w takiej brać udział, ale jako jedyna osoba ;) Bez skupiania się na ponownym wykorzystaniu kodu, albo toporności kodu. Miesiąc i gra z głowy, a nagroda całkiem namacalna :]
4 komentarz(y):
No i po miesiącu rynek zalałyby tetrisy :P
Aj tam tetrisy. Same klejki by powstawały ;}
Przez miesiąc to ciężko zrobić kompletną grę (bez względu na jej rozmach), a co dopiero mówić o znalezieniu dla niej wydawcy ;)
No i można byłoby połączyć to z wakacyjnym compo ;]
Prześlij komentarz
« Główna