2008-01-18

No bo zaliczenia, sesja etc.

Minął ponad miesiąc od ostatniego posta, to już tradycja się robi. Po prostu nie mam za dużo czasu na nic...

W między czasie napisałem dwa dość mierne projekty na przedmiot o tajemniczej nazwie "Podstawy Technik Informatycznych", na którym jest mowa o systemach dyskretnych. Udostępniam je, choć to nic ciekawego. Pierwszy napisany w Pythonie (pygame+pyopengl; jest exec dzięki py2exe) to denna symulacja tłumu. Drugi napisany w JavaScriptcie, HTML-u i CSS-ie to denna sieć automatów Moore'a (w Firefoksie działa, w IE nie :P). Do projektów dodane są wymagane pliki z dokumentacją, cóż począć. Zmontowałem jeszcze pracę na historię sztuki na zagadkowy temat: "Malarstwo abstrakcyjne, Kandinsky i Klee" :P

Mój prywatny projekt gry na OGRzE jest wstrzymany z braku czasu oraz również chęci (zbyt ambitny). Wobec czego powróciłem do pisania silniczka 2d. Czyli najzwyczajniej w świecie powróciłem do "głównego" projektu (odwiesiłem go), jak zresztą praktycznie zawsze - zawieszam go, robię chwilę coś innego i powracam do niego.

Zaczynam dostrzegać potrzebę pisania czegoś naprawdę prostego, więc równocześnie kolejny raz będę próbował poskromić swoje ambicje. Tak więc najprawdopodobniej będę pisać dalej ten silniczek 2d (cały czas ten sam :P) z myślą o zrobieniu na nim paru gier i może coś jeszcze na boku czysto growego? No oczywiście będę się jeszcze uczył do sesji :P

5 komentarz(y):

[17:33] <Anonymous Anonimowy>

Historia sztuki?... Ja wiem, że programowanie jest sztuką, ale co ty właściwie studiujesz? :)

BTW Popraw wreszcie link do mojej strony, dziękuję :)

 
[12:14] <Blogger Queight>

Automatykę i robotykę :D
Mamy jeszcze psychologię...

Link poprawiony :]

 
[19:00] <Blogger Unknown>

To Ty student już. :-) A ja w liceum próbuje zdać do programu matury międzynarodowej i ryję angielski i matmę. I też mało czasu na wszelkie projekty.

Pozdrawiam

ps. Możesz dodać też mój blog! :P

 
[19:01] <Blogger Unknown>

Ten komentarz został usunięty przez autora.

 
[21:25] <Anonymous Anonimowy>

Chyba czas abyś napisał kolejną notkę, w której wyjaśniasz, dlaczego nic ne pisałeś :>

 

Prześlij komentarz

« Główna