2008-03-06

Nadchodzi nowe!

Sesja zaliczona, poprawiać musiałem tylko spychologię (bleh). Nowy semestr, coraz mniej wiem o co chodzi i nadchodzą kolejne koła. To był 2^16+1 odcinek serialu dokumentalnego Życie studenta.

Od bardzo dawna nic nie pisałem, a to z tak prozaicznego powodu, że komputer mi się popsuł. Praktycznie byłem miesiąc bez własnego komputera i przez to rzadko korzystałem m.in. z Internetu. Długo by mówić co i jak się działo odnośnie komputera, ale tak oto mam nowy :) Jak znajdę więcej czasu to postawie system, na razie jadę na Knoppiksie.

Wypadałoby się pochwalić co to za maszyna ;) Założeniem było, żeby był tani a dość mocny. Kupiłem procesor (Pentium Dual Core E2160), płytę główną (MSI P6N SLI v2), RAM (DDR2 2GB PC-800) oraz kartę graficzną PCIE (Gigabyte GeForce 8500GT - fabrycznie podkręcony), reszta zachowana po starym kompie. Procesor mam zamiar trochę podkręcić. To był mój najbardziej przemyślany zakup komputera w życiu i założenia zostały spełnione - wydałem równe 790zł.

Jak tylko postawię system to zabiorę się znów do roboty - nareszcie!

A tak z innej beczki - coś google się pochrzaniło, prawie wszystkie moje zapytania kwalifikuje jako akcje jakichś botów. Zacząłem poszukiwać jakiejś alternatywy, bo google straciły jedną z swoich zalet - szybkość.
Człowieka nie ma w obiegu przez miesiąc a w Internecie wszystko jakieś inne jest :P

2 komentarz(y):

[07:16] <Anonymous Anonimowy>

Na forum w odpowiedzi na dziwne pytania czasami ktoś palnie: "A co, Google zamknęli?? ;-) Śpieszę z odpowiedzią, że nie zamknęli - Google ma się dobrze.

 
[11:27] <Anonymous Anonimowy>

Witaj ponownie. Nie wszystko nowe - Warsztat stale ten sam :) Następnym razem nie zostawiaj nas na tak długo. I napisz czasem coś - i w swoim kodzie, i na swoim blogu. Liczymy na Ciebie :)

 

Prześlij komentarz

« Główna