2007-07-02

Troszkę inaczej

Ze względu na problemy i ograniczenia (patrz poprzednia notka) postanowiłem samemu zrobić reakcje na kolizje na podstawie dość teoretycznych artykułów Chrisa Heckera. Pierwsze dwa (a zwłaszcza pierwszy) są banalne ;)

Zrobiłem pierwszą wersję zapowiadanego cosia - coś pomiędzy CV a portfolio związanego z komputerami. Tylko proszę się nie śmiać :P

Dziękuję TeMPOraLowi za zwrócenie uwagi na literówkę ;)

2 komentarz(y):

[07:48] <Anonymous Anonimowy>

Artykuły wyglądają na ciekawe, bookmark'uje sobie, bo to się może mi przydać ;). Niezły jest pomysł na "coś pomiędzy CV a portfolio"; uzupełniaj dalej, bo jest ciekawe.

BTW. bawiłeś się XUL'em?
Pozdrawiam!

 
[10:02] <Blogger Queight>

Muszę zrobić jakiś ładny layout i pododawać odpowiednie linki, w tym do screenów i produkcji.
Co do XULa to robiłem niedawno rozszerzenie do Firefoxa, ale ostatecznie zrobiłem co chciałem bez rozszerzenia, ale co się pobawiłem to się pobawiłem ;)

 

Prześlij komentarz

« Główna