From scratch (no nie całkiem :P)
Postanowiłem napisać Solve'a od nowa, będzie to w sumie trzeci raz. Stwierdziłem, że źle podszedłem do niego od strony projektowej. Teraz zamierzam użyć wielu zewnętrznych bibliotek i dobrze przemyśleć strukturę oraz zawartość. Będę bardziej starał się realizować krystalizującą się wizję gry, a nie tworzyć jakiś uniwersalny silnik. Ogólnie to mniej silnikologii a więcej robienia gry :P No i chyba czas sięgnąć po jakąś mądrą metodologię i chyba użyję czegoś do zarządzania projektem (pewnie Traca).
Co od poprzedniego posta, dowiedziałem się, że również Qt ma bardzo dobrego, a według tego benchmarka najlepszego, frameworka do grafiki wektorowej. Na tym tle wychodzi na to, że Amanith wcale nie jest wydajny w stosunku do cairo. Po prostu Qt nie ma konkurencji w tym względzie...
0 komentarz(y):
Prześlij komentarz
« Główna