2007-07-23

Miesiąc mija

Miesiąc powoli mija od ostatniej notki... Już śpieszę z wyjaśnieniem. Po pierwsze kodowanie tej fizyki wcale nie zajęło mi tego czasu. Po drugie dostałem pewną propozycję pracy i przez to nie miałem czasu na pisanie fizyki i pisanie tutaj. Po trzecie musiałem (m.in. ze względu na propozycję pracy) zainstalować Windowsa XP i zwiększyć ilość RAMu. No i po czwarte w trakcie upałów mój komputer nie żył :P

Nie chcę na razie pisać co to była za propozycja, bo może nic z tego nie wyjść, a niektórzy i tak już wiedzą ;)

Chciałoby się pokodować gierki ;) Pomyślałem sobie, że jak skończę Solve'a to może porobię jeszcze coś przy 2d, a potem zajmę się może grafiką 3d, ale z pomocą gotowego silnika (OGRE, może Crystal Space). Spokojnie, nie jestem typem osoby, która chciałaby się rzucać na oklepane rzeczy - kolejny FPS, kolejny MMORPG, kolejny Falloutowy cRPG (no offence :P). Jednak do tej zmiany jeszcze dużo czasu, tymczasem Warsztat Summer of Code wzywa ;)

Jeszcze jedna ważna rzecz :) Dostałem się na Automatykę i Robotykę na Politechnice Poznańskiej ^^ Choć faktycznie w tym roku gwałtownie spadła ilość osób na jedno miejsce (w konsekwencji próg punktowy również się obniżył) - z 4.5 do niespełna jednej osoby :P No nic, połowa i tak pewnie odpadnie po pierwszym roku :>