Porządki i zmiany
W komentarzu pod poprzednią notką andnoonesthere przypomniał mi o istnieniu tak wspaniałego formatu jakim jest DDS. Przeanalizowałem sytuację i stwierdziłem, że za ładowanie tekstur z plików DDS wezmę się, ale później. Nie chcę rozdrabniać się na mniej istotne, z perspektywy ukończenia projektu, szczegóły, więc wrzucam to gdzieś do tyłu mojej listy TODO.
Zacząłem tworzyć statystyki rendera i okazało się ostatecznie, że stosowany przeze mnie SDL_GetTicks() jest nie wystarczająco dokładny. Rozwiązanie tego problemu jest już na horyzoncie.
W najbliższej przyszłości chciałbym wziąć się za edytor mapek i culling.
Zacząłem rozpisywać sobie listę postępów i się nadziwić nie mogę, że tyle już zrobiłem (a jeszcze więcej pozostało do zrobienia). Jak znajdę czas to gdzieś tu ją wrzucę.
Drugi raz dostałem propozycję wymiany linków, z której chyba jeszcze nie skorzystam :>